16.06.2015

Acılarım Kafiyesiz




Doldurdum yalnızlığımı kadeh kadeh... 
İçtim yüreğimin dibine kadar,
Kendimi hissetmeyinceye dek.
Sükutum esecek bu gece sabaha kadar,
İçimdeki yangın sönene dek...

Ne kaleme uyacağım ne kafiyelere... 
Ne satır dinleyeceğim ne sayfa bu gece...
Bu gece kalemde, satırlarda bana uyacak.
Ben sessizliğimi haykıracağım onlar yazacak, 
Yazdıkça...ağlayacak...

Saat sabahın dördünü bulacak,
Kızıla boyanacak gök...sanki kana bulanmış sanılacak... 
İşte o an herkesin diriliş saati olacak, 
Yalnızlarınsa ruhu son bulacak... 

Bazılarınsa ne uyuduğu ne uyandığı belli olacak...
İşte öyle bir gece bu gece... 
Sözlerin kifayetsiz, acıların kafiyesiz olduğu bir gece.


(Ne acı çekersen çek kimse anlayamaz seni, seni en iyi sen anlarsın...dertlerini anlatmayı unutursun, bir omuzda ağlamanın verdiği huzurun tadını unutursun...cümleler kafiyelerle destekler birbirlerini, sen insanların acılarına kafiye olmasını bekleyemezsin...hepsi yada bir çoğu redif olur...olsa nolur olmasa nolur...)

10 yorum:

  1. Yüreğine sağlık.
    Geceler kara geceler, hüzün dolusu geceler sarar insanı bazen ölesiye.
    Her gecenin bir sabahı, her karanlığın bir aydınlığı olduğu gibi aydınlığa çıkarsın inşallah tüm darda olanları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde yüreğine sağlık :) güzel yorumun için teşekkür ederim :)
      dualar dilinden düşmüyor severim böyle insanlarım cümlemize inş :)
      hiç birimiz karanlığa düşmez düşersekte çıkarız allahın izniyle :)

      Sil
  2. Yarın oruç var oruç :) nasıl içecek sin kadeh kadeh acaba. He bide redif ne demek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gıcık diyene bak :p al gitti güzelim şiir :D :D :D
      sahurda içerim canım yalnızlığımı iftara kadar idare eder :D :D :D

      Sil
  3. Bu saatte biraz ürktüm bu şiirden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :)
      ne manada ürktünüz acaba ?

      Sil
  4. Blogunuza daha yeni keşfettim, çok hoş Ben de bloguma beklerim, iyi günler

    YanıtlaSil
  5. Hiii ya duygu bloğun adresini değiştirdiğini bilseydim ben seni çoktan bulurdum ki. Dedim yine gitti bu kiz, ama bak bunsefer gitme ok mi. Naaptin kiz anlat hemen bi postta nerelere kayboldun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adresi değiştirmedim temelli gitmiştim uzun süre çekileyim dedim :) çekildim toparlandım yeni bir blogla geldim ... neler olduğunuda ''MİNİK BİR GELİNCİK'' başlıklı posttan anlayabilirsin yorumlarıda okursan daha detayları görebilirsin insanların içini yeniden öyle bir postla bayasım yok :)

      Sil