29.06.2015

Napsam Kaçsam mı


Yeni gelenlerimiz olmuş hepsine sevgilerimi sunuyorum hoşgeldiniz...gelmenizle mutlu ettiniz beni :)
Çocukla falan uğraş et bir yandan iş offf bu sıcakta hiç çekilmiyor...Uyku desen ayyy ne mümkünnn zangır zangır ağlıyor benim kız susturmak ne haddime inatlaşıyoruz sabaha kadar o ağlayarak ben şiiii diyerek :)
Bayadır böyle geçiyor...Ramazanın neşesi olmasa hiç çekilecek gibi bir ay değil bu ay.
Kaçıp bir yerlere mi gitsem ki napsam bilmiyorum izne ayrılıp 
İnsanın kafasını dinlemesi gerekiyor bazen hakketen.
Şöyle iki haftalık bir tatile çıksak kızımla ohhh misss belki gece anasını uyutur ödül olarak :)
Serin serin uyusam deliksizzz...Böyle çam kokuları falan 
içime işlese kozalakların kokusu
Bir rüzgar esse püfür püfür eskilerin tabiriyle küfür küfür :D
Çok seviyorum eskilerin nenelerin konuşma şeklini küfür küfür esme ne demektir çoğu kişi bilmez :)
Benimde teyzem kullanır yaşı bir hayli geçkindir 
''oyyy yaylaya bir gittim attım kendimi sedire küfür küfürrr esti gızzzz'' der :D ben küfür küfür esmeyi o çam ağaçlarının eserkenki çıkardıkları yel sesi olarak yorumluyorum 
bu kadar huzur veren bir sese küfür denemez ama huzuru o kadar şiddetli veriyorki ancak bu tabir edilirse yakışır. :)

Kısacasıııı gerçektennnn bunaldımmmm 
Şiirmiş sözmüş onunda tatilindeyim gelecem yazarsam böyle sohbetsel yazacam beynim durdu sıcaktan hakikaten :)

11 yorum:

  1. Bu günlüğümsü post da şahane kii ;)

    Bende bunaldım hemde çok , tatil falan iyi gelir mi bilmende yalnız kalmak istiyorum daha çok , biçok kişiden habersiz , rahat bi kafa istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen tatil zehir oluyor ama yerimden kıpramayaydım iyiydi güzelim :)

      Sil
  2. gitsene yaylaya teyzenin yanına ne güzel işteee :)

    YanıtlaSil
  3. Sana Sonbahar ilham verir bak görürsün :)

    YanıtlaSil
  4. bebeğimmmm sen anne mi oldun??? benim niye haberim yok. yaa biz uzun zamandır özelden yazışmıyoruz bakkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum o hesap çalındı işte çalınınca hangoutsta gitti tabi konuşamadık

      Sil
    2. ayy evet yaaa. :( mail adresim var mı sende?

      Sil
  5. Inziva bazen en güzel çözümdür :)

    YanıtlaSil