6.06.2015

Yeniler :)



Bir haftasonu klasiği bakılan ama okunmamış bir kitap bile bulamayan benin kitapçıya gidip onca kitap arayışından sonra bulduğu iki kitap... 
Bilmiyorum nasıl bir şeyler kolay ve hafifse oh ne ala yoracak kitaplara pek sarılasım gelmiyor açıkcası
Kendimi bulacağım ama beni hırpalamayacak kitaplar lazım sanki şu sıralar onların kucaklamasını istiyorum beni...derken gözüm bunları kestirdi... pişman olmam umarım ama iki yazarıda severim ya kötü iş yaptıklarını sanmıyorum :)

ve ''Ben Susarken Bölme''den rastgele bir sayfa açıyorum :)

ve ilk cümleler ;

Bir bulut üşümesi geçirdim geceye
Gerideydi elleriyle çiftleşen gençliğim
Bir aşk büzüşmesi geçirdim geceye 

Bir an önce başlasam iyi olacak ....

2 yorum:

  1. keyifli huzurlu kitaplar oku yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyorumda ya bir iki sayfa günde anca hiç vaktim olmuyor bir günlük kitabı bir haftadan uzun sürede okuyorum malesef

      Sil