4.06.2015

Minik Bir Gelincik :)



        Duygu'nun hisli şiirleri, Duygu'nun bin söze bedel bir iki cümleleri hepsi bir köşeye çekildi uzunca bir dönem. Yeni bir hayata başlamanın güzel yanlarının uzun sürmeyeceğini biliyordum ama bu kadar ağır bedellerin olacağını düşünemezdim. Bir uçuruma hızla koşup durmak isteyip duramayıp düşersin ya denize öyle bir şeydi...mutlulukla koştum koştum ve duramadım düştüm. Yüreğine düştüm, sunacağı hayatın hayaline düştüm...Binbir zorluklarla, engellerle karşılaşıp yılmadan gittiğim yolun sonu uçurummuş meğer... Bilmiyorda değildim ya. Bile bileydi belki bu koşuş ama pişmanım diyemem. Severek yaptığın hiç bir şeyden pişman olamazsın. Mutlu olduğun anlara ihanet edemezsin. 

   Mutlu olduğum an kızımı kucağıma aldığım andı o ana asla ihanet edemem...Biten evliliğimin ardından kalan nadide büyüyecek bir gelincik çiçeği benim gözümde...Annesinden de daha güçlü olacak eminim. Uzun bir süre çekilmem gerekliydi.
Darmadağın olan hayatımı kızıma layık olabilmek için, ilerde ''benim annem benim için bunları yaptı'' diyebilmesi için o anda kızımın gözlerine başım dik bakabilmek için toparlamam gerekliydi... Tek başıma! 

   İşimi, şehrimi, düzenimi, hayatımı o yumuk yumuk gözler değiştirdi... onun gücüyle tutundum her şeye...  Onun için de yaşamaya her zaman devam :) 

29 yorum:

  1. aaaay off yaaa ne çabuk olmuş hepsi ama yani şimdi bütün hepsi 1 1.5 yılda mı oldu hay allah ya ben sana o zaman da demiştim çok çabuk seviyosun diye hay allah yaaa ama neyse olmuş artık eh kızın kalmış yadigar. sevindim gelincik. kızınla ikiniz mi yaşıyorsunuz. yahu işini de hatırlıyorum ki işini şehrini hepsini he. bravo güçlüsün aferin ki sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşşallah deep yorum yağmuruna tutmuşsun beni :D dakka bir gol bir :D çok çabuk sevmedim ki yüreğimden düşen son yaprağın sahibi hep oydu sözlerimin sahibi hüzünlerimin sahibi engellerin sahibi ulaşmak istediğim ben o yola çıktım o kaybetti ben kazandım kızımla :)

      Sil
  2. dur sölesene bi deee ulaşamadığın arkadaşlarımızı söyleeee getireyim sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kartanesi, aslı, ali çalışkan , insanyavrusu çekirdek kadrom unutulmazlarımsınız :) bunları getir gerisi gelir :)

      Sil
  3. ama dur yaaa sen yıllarca yok olmadın ki yaaa hatırladın mıııı bi gece saatlerce yorumlaştık seninleeee :) çok hızlı olmuş her şeyin yaaa amaa. evlendiğin ne kadar oldu ki yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o saatlerce yorumlaşma senden film istediğim ve istediğime pişman olduğum gün değilmiydi :D
      çok uzun sürmedi işte felaket bir şekilde bitti. bittiği gibide kaldı. anca toparlandım.

      Sil
  4. ama ayrılmıştın sona yine birleşmiştin ya ben ama hoşlanmamıştım o zaman da tüh yaaa yani ya hepsi toplam evlilik be sonası toparlanma ne kadar sürdü hay alla yaaa ya neyse tamam hatırlama geçmişi de neyse çok çabuk bitmesi iyi de. dur kızın kaç aylık ki maşallah ona da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlamak hiç istemiyorum 4 aylık küçük gelincik :) daha fazla özel hayatı konuşmayalım ya yeni açtım bloğu milletin içi kararmasın şimdiden ki zor oturacak bu blog daha bir çok işi var.. şimdiden üşendim ... çoçuktu işti daha zor olacak oda cabası ama çok özledim bee :D

      Sil
  5. aslıyı getiririm. ali çalışkan blog arkadaşım değil ama aslıya sölerim getirir sana. inya pek yazmıyor ama var yine. kar tanesi de önce doğuya tayin oldu sona egeye öğretmen oldu. tabiisii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslıyla konuşuyorduk biz hep zaten hangoutstan ama sonra hesabı komple kapattım olaylar büyüyünce ondan irtibatım kesildi malesef

      Sil
  6. şimdi kızını öp benim için ama uyurkeen olur muuuu :)

    YanıtlaSil
  7. tamam acele etme yavaş yavaş. naif gelincikin artık miniki de var he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naif gelincik mi kaldı sanıyorsun bir kadın anne olduktan sonra panter kesilir derlerdide inanmazdım :D...boşanmayla uğraşırken daha karnımdaydı ayakta tuttu beni...

      Sil
    2. Erken doğumla geldi baya erken korkuttu beni ama çok şükür benim kadar inatçıymış :)

      Sil
    3. Umarım herşeyiyle bana çekmiştir...her şeyi talan ettiğine göre kesin bana çekti ufaklık :D daha şimdiden her şeyimi altüst etti her şeye burnunu soktu :D

      Sil
  8. bak aslı geldiiiiii :)))))

    YanıtlaSil
  9. iyi iyi kızın sana yakışmış işteeee :))))

    YanıtlaSil
  10. Ah genç ve güzel anne bundan sonrası güzel olsun herşey senin içinde minik gelinciğimiz içinde.Bu arada adı ne ?Ayrıca korkma erken doğan çocuklar ilerde daha güçlü oluyorlar baya bir dirençliler baştan hayatın :)
    Anne evlat arasında ki duygu bambaşka bir şey çıkarsız dünyada ki herşeyden üstün gelir bana.Bir anne değil evlatım ben ama sevindiğimde kendi sevincimi değil anne babamın beni mutlu gördüklerinde ki tepkilerini hissettiklerini düşündükçe dahada mutlu oluyorum.Sen onun ilklerine şahit oldukça mutlu olacaksın böyle işte.. biraz zaman ve bu süreç dilerim iyi gelir anne kızımıza. :)Tekrar hoşgeldin Duygu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım sizleri o kadar özledim ki anlatamam :)
      hoşbuldummm :)

      Sil
  11. Sevindim, üzüldüm yine sevindim...
    Geçmişi rafa kaldır, tüm şiirlerini kızına yaz. (;

    YanıtlaSil
  12. Duygum şu hayatta olacak ile öleceğe çare yok ! Yaşanması gereken ne var ise biz ona koşar adım gözü kapalı gidiyoruz.... Bu hikayenin en güzel yanı kıZın bundan sonra her şey onun için , onun için mücadele başlıyor. Hoşgeldin canım benim , güzel gelincik birdi iki oldu :) severim sizi bir daha buradan uzaklaşma. Burası iyiyi -kötüyü her şeyi kaldıran tek yer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsınız ya çok seviyorum sizi her daim beraber olalım inş :)

      Sil
  13. Hoşgeldin...
    En güzel şiire sahipsin bir evlada :)
    Zaman herşey için en iyi ilaç bütün yaraları sarmaya birebir.
    Her gün yeni bir başlangıçtır herşey gönlünce olsun görüşmek üzere sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileklerin için teşekkür ederim yüreğine sağlık amin inş :)

      Sil
  14. Yasamaya her zaman devam tabisiiii. Kiz olur mu öyle uç donum bostan yan gel yat osman :)
    Bak çocukta var ohh mis gibi. Halihazirda. Evliliğin bitmiş ya ona üzüldüm. Hayirlisi demek lazim onun için. Simdi sen bütün herseyinle çocuğuna sarilacaksin. Kusura bakma ama baya bi imrendim simdi haaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son imrenilecek insanım bence hiç imrenme bana pek imrenilecek güzel hayatım yok benim başına gelsin istemem hiç birinin :D aman aman :D

      Sil