13.06.2015

Keşke



Bir adam düşer kipriklerine...gözpınarlarına yerleşir
Gözüne toz değil bir adam kaçar adeta...
Ağlarsın ağlarsın düşmez...
Kırparsın kırparsın gitmez...
Kabullenirsin artık gözlerini acıtmasına 
Bir zaman sonra alışırsın acıtmasına
Rağzı olursun...Şimdi düşse gözünden...
Çekip gitse ardından artık gözlerimi acıtmayacak diye ağlarsın...
O adam kalbini kanatsada Gözbebeklerindir senin...
O adam giderse gözlerini kaybedersin...
Sabahları güneşi hissedersin göremezsin...
Ay vurur geceye ışıltısını göremezsin. 
Her şeyden bir haber yaşar gidersin.
Kirpiklerinden her damla düşer yüreğine...
Hayatının adamı giderse eğer kirpiklerinde kalır izleri...
Her ağladığında yokluğu daha çok acıtır gözlerini...
Keşke dersin...
Keşke...
Olsaydıda yaksaydı canımı yine.

3 yorum:

  1. Bu ömür keşke diyerek geçmiyor.. hem keşke berbat bir söylem ve sana 8.1 şiddetinde tavsiyem vazgeç şu keşkelerden birde beni üzme....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir saniye ya şimdi farkettim....sende keşkelemişssin ben senin keşkelediğini farketmeden keşkelemişim :)

      narkozum keşkelerle geçmiyor ömür haklısın ama bir anlık keşke her an diyebiliyoruz...ve beni biliyorsun o an bir şey geçiyor içimden buraya geliyorum saniyesine yazıyorum plansız düzenlemeden ...
      anlık keşkeler can yakmıyor ya ... of savunamadım kendimi beceremedim :D
      haklısın keşkelerle ömür gerçektne geçmiyor yavaş yavaş acıları gömerken keşkeleride gömmek gerek...

      not: seni üzmek isteyeceğim en son şey bile değil ;)

      Sil
  2. off ya aman aman yakmasın gelmesin :)

    YanıtlaSil