21.06.2015

Neyine Güvendin!?


Baktım seni terkedemiyorum...kendimi terkedeyim dedim
Baktım ki senden gidemiyorum...benden gideyim dedim
Sanırdın ki yorulmaz beklemekten
Sanırdın ki ölene kadar sever beni...yorulmaz diye bilirdin 
Sevmekten yorulmam beklemektense hiç...iyi tanımışsın beni
Ama eksik tanımışsın ben ki...
Sevmeye değeni beklerim
Canım çekilircesine özlerim
Beni seveni, sevmektense hiç usanmam
Yorulmamayı iyi bilirim...
Senin gibi değil, sevginin hakkı için kıymet vermeyi severim

Şimdi bir sabaha uyandım yüreğimde oynamış yer yerinden
Bekler sanıyordun...Özler sanıyordun...
Usanmaz sanıyordun...Vazgeçmez biliyordun...
Ben vazgeçmedim sevmekten...seni sevmekten vazgeçtim 
Sevmekten vazgeçmemek için!

Sevgiden eser olmayan sözde yüreğine mi?
Kıymet nedir bilmeyen et parçasından ibaret kalbine mi?
Dilinde dolanan ''seni seviyorum''larına mı?
Sen neyine güvendinde terkedilmemeyi düşledin?
Neyine güvendin!

Senden vazgeçemediysem kalbinden...
Gözlerinden kopamadıysam gözlerimden...
Nefesinden kopamadıysam ömrümden...
Vazgeçebilecek kadar onurum varken 
Sen terkedilmemek için neyine güvendin!?

Bir kadın edilen ihanetin ardından kum tanesi kadar bile hükmün...bir zerre toz kadar yerin olmaz o kadının yüreğinde...
Bir kadının yüreğinde yeri olmayan adamınsa ne dünyada ne başka bir yerde yeri yoktur...Bir kadın bir adamdan vazgeçerse seve seve vazgeçiyorsa...canı çekile çekilede olsa sevdiği adamadan vazgeçiyorsa ve bunu adam yaptırtıyorsa...yaşasa dahi ölüden farkı yoktur! 

Adam iki ayağıyla gider iki ayağıyla döner...
Kadın yüreğiyle gider...Bir kez terkeder...Asla dönmez


15 yorum:

  1. Canım terk edilmek çekti resmen. Ne güzel terk ediyor kadın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tövbe yarabbi sabah sabah oruç başına mı vurdu senin :)

      Sil
  2. Kadın yüreğiyle gider aynen kadın giderse 1 kere gider ve hepten gider tespit yerinde tuttum bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadının terkedişi hiç bir şeye benzemez tabiki :)

      Sil
  3. merhaba kanalınızı takipteyim guzel bir yazı olmus iyi calısmalar :) eminmetin.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Deepten geldim takipteyim sevgiler...kadın giderse eğer evdeki bütün eşyalarda öksüz kalır......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizzzz :))) Deep özeldir benim için onun sevdikleride benim için özeldir :)
      Bir kadın giderse gittiği adam ancak bir eşyaya döner hemde işlevsiz kıymetsiz ... bir kadın kolay kolay gitmez çünkü :)

      Sil
  5. edip akbayram'ın şarkısı geldi aklıma; "öyle ağırım ki kendime, sen benden gittin gideli.."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Safransarımmmmm

      Tenim küs olmuş tenime
      Sen benden gittin gideli

      bayılırımmm :)

      Sil