4.06.2015

Geri Dönüş :)


Ayıptır söylemesi çok güzel ayva tatlısı yaparım...:)
Helvamı değil ama ''ayva'' tatlımı yiyebilirsin Narkozum :)
Çok tatlı bir tehdit ve mesaj değil mi :) 
Helva diye diye ayvayı yiceksin çünkü az kaldı... 
Bundan sonra bende senle uğraşıcam :D
Beni getirtmeyecektin :D

...................................................

Ve benim en sevdiğim şey mimdir bunu bilen biliyor ve ilk gördüğüm mime kendimi allahın izniyle mimliyorum ve en yakın zamanda yapacağım :)

Aldım mimini deep :)

10 yorum:

  1. ama ben helva istemiştim ki :)

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorummmmm duygummmm hoş geldinnnnn
    ama benim neden bu kadar geç haberim oldu bundannn!! deepsi iyi ki varrrr :))
    ayy çok özlemişimmmmm!! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sana anonim olarak doğumgünü yorumu attım sen göremedin ama :D

      Sil
    2. gördüm ben o yorumu cevap bile yazdım aaaaa :D
      ama yakında döneceğim dedin döndüm demedin bana neee :D :D
      neyse geldin yaaa gerisi önemli değil :* <3

      Sil
    3. benim dememe fırsat mı kaldı :) deep durdu mu sanki getirdi hemen seni :)

      Sil
  3. ayvayı yedik diyosuuuun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemesi gereken yedi :D sana kıyar mıyım ya :D

      Sil
  4. Hoşgeldinnnn. (((:
    Ayvayı bi sevemedim, hiçte yemedim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemesi gerekenler yesin mesela helvamı yemek isteyenler gibi sen takılma ayvaya ya :))
      sana ayva tatlısı değil sütlü tatlılar yaparım ben :D

      Sil