13.06.2015

Gün Ağarana Dek



 Pencere mi açık kalmış yoksa balkon kapısı mı bilmiyorum
İçeriye girdi bir soğuk sardı her yerimi...
Açamadım gözlerimi...AÇAMADIM!
Öyle bir hüzün çökmüş ki gözkapaklarıma...
Yüreğimden bile ağırdı gözkapaklarım...
Yetmedi gücüm...YETMEDİ!

Buz kesti bedenim...sanırsın ki ruhum ayrıldı bedenimden
Sadece kaldı bedenim geriye benden
Nasıl bir soğuktur bu çöken 

Hatırıma düştün düğümlendi boğazım...
Nefesin girseydi şu pencereden
Sarsaydı bedenimi 
Sarınıp uyusaydım...

Bu gece izin verdim sevdana sarılmam için kendime...
Bu gece kırdım zincirimi...aldım yüreğini yüreğime...
Isındım...sadece...
Bir geceliğine...
Sarıldım...

Gün ağarana dek.

2 yorum:

  1. off yaaaa. oluruz dem mi böyle bazen. giden her kim olursa olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni depresyona mı sokuyorum acaba ya :D :D

      Sil